I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

Uyayauyae ♥
Saturday 3 March 2012 | She : HawaIkhwan | 0 Poke[s] Me

Hai assalamualaikum ;) bulan 3 doh kite ork? cepat jer mase berlalu. bulan 3 nie laa birthday sayee, mwehehe. dan bulan 3 nie jugok laa cukup setahun saye couple dgn IF kalu dok clash hari tuu :3 dakpe aa, tarikh dok penting. hok penting hati, kjujuran dan sewaktu dgan nye. mlas nok sebut belake, agagaga.


Hm, saye harap ngak awok ade mase birthday saye ekg. nok sambut birthday same ngan awokk :'( saye takmo doh kehilangan awok sungguh pun. hm semoga awokk selamat neh sayang? saye sayang awokk. saye akan doakan awok selamat ;) awok kate saye bruboh ork? sorry aa. adok niat pun nok bruboh. saye dok mintok pun jadi gnie :( sorry ea awokk ;*


Lailailai 2,3 hari nie adok mood aa. bakpe ahuuuu -,- hok jadi mangse err awok aa ork sayang? kena maroh okmo tiap malam ;D mungkin adok mood sbab bende hok dolu-2 orh. hm nevermind. forget it hawa, forget it. get a new life with him. yeahh --' btw, aku benci tine tuhh. grrrrr ~ dok ahu aa bakpe benci ngak tine tuu. arghhh gane ahu nok ilang perasaan nim :'/ fkiran negative mari okmo lam pale otokk. hok kena tuduh err dia aa. sorry :(


Ohyaaa kawan saye hok tolong saye mase saye dlam kesusahan hari tuh dah berpacaran. berpacaran dgan BFF pakwe saye pulokk, mwehehe. mmg jadi molek ah ;D semoga kamu berdua bahagia yaa sayangg. jangan jadi mcam saye dgan IF dulu orr. Anah, jage mirol molek neh? lupekan PK, bina hidup baru dgn mirol. nie laa masenya untuk anah lupekan PK ;) PK orr tolok jauh ah neh? humban lam laut pun dakpe, haha. semoga kekal sapa ke anak cucu. haha ecewahh. jangan gatal-2 dgan laki lain neh anah? dok baikk. jage mirol molekk. jangan lukakan hati org yg sayangkan kite ;) 


Disaat aku dalam kesusahan, dia yg membantu. and now dia pulok dlam kesusahan. hm sabor laa kawan. aku tahu mu dua org kuat. orang puan kan kuatt. stakat laki gtu adok hal laa kalu ye tinggal pun. sungguh aku simpati ke mu dua org. aku pernoh rase mende hok mu rase skarang nie. perit ngak ork? sakit ngak ork? tapi aku cayeeee mu dua boleh tempuh dugaan nie. mu dua kuat kan sayangg? aku tahu tuu. kawan aku adok hok lemoh. semua kuat-2 ;) sabor dan sabor neh kawan. ade hikmah belake. dakpe laa, mu dua lawo terr. sorang lari 15 hok baru mari ekg. dan kalau dia betol-2 sayang agi ke mu dua, dia akan cari mu mula. bende nie pun terjadi kat aku doh. aku tahu belake doh. doa aa deh? tuhan maha mendengarr. dan tuhan akan balas perbuatan jahat laki tuu ekg, percayalahh :)