I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

MAAF. AKU TAK PERNAH MINTA PERASAAN BEGINI.
Thursday, 15 March 2012 | She : HawaIkhwan | 0 Poke[s] Me

Aku tak pernah minta perasaan nie benci kau. Betol weii. Hm aku dah anggap kau adik aku, tp kadang-kadang perasaan menyampah tuu timbul. Maaf, mungkin perangai kau yg membuatkan aku menyampah. Kau baikk. Tu memang tak boleh nafi. Tapii hmm aku tak tahu mcam mana nak gambar kan perangai kau ;'/

Dulu kau pernah tak tegor aku kan? Disebabkan seorang lelaki. Alaa lagipun lelaki tuu bukannya bf kau dah pun kan. Tpi motif apa kau nak jealous pun aku tak tahu. Dulu kau buat aku macam tu. Dan skarang tibalah masa aku pulak untuk buat semua nie. Tp kali nie aku tak tahu sampai bila aku tak tegor kau. Hm tak selamanya aku bermasam dgn kau. One day aku akan cari kau. Tp buat masa skarang mungkin takk. Aku terasa dgn kau sbenarnya :)

Ya, mmg aku akui skarang nie aku banyak tak tegor orang. Aku dah jd macam sombong kan? Aku fedup sbenarnya. Kadang-kadang aku terasa mcam malas dah nak buat baik dgn semua org. Aku buat baik pun bukannya org balas kebaikan aku kan? Mengata belakang tu wajib kan? Hm

Aku tak mintak org balas kebaikan aku. Tp skurang-kurangnya hargailah apa aku buatt. Kalau dah aku buat baik, tak boleh nak hargai ke? Manusia yg depan baik blakang jahat pun bersepah skarang nie kan? Takpe, kau nak mengata nak mengumpat pasal aku, aku tak heran. Tu hak kau org kan? Kau dapat dosa, aku tak dapat apa-apa. Rileks sudahh ;) Assalamualaikum.