I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

NEVERMIND -,-
Friday 6 January 2012 | She : HawaIkhwan | 0 Poke[s] Me

Hai awok, kite rindu awok ah. Hm :'/ Tapi saye dokleh nok wat bende doh sebab awok sibuk duk layan puan lain ork :')
Hai awok, saye dok duli sangat pun awok rapat ngan puan tu. Puan tu mmg jenis layan ramai laki ekpun. Awok hok dok smart pun dia akan layan kalu awok tegor dia :')
Hai awok, awok jgan nok prasan sngat aa kalu ye layan awok dgan messsssra o. Dia mmg jenis gtu. Wehi layan org laki dok kira smart ke dokk. Kiranya puan tu mcam dok sombong a. Bangga laah tu kan bole close dgan aweksss HOT :')
Hai awok, awok suke dia ke? Awok sayang dia ke? Ecewahh, baru kenal 2,3 hari dah sayang yea? Untunglaah puan tu kan ada org sayang :') 


Saye tahu awok dok layan saye sbab awok ada puan tu kann? Dakpe, lame mane sngat pun awok ngan puan tu ork? Saye dok kesoh mane pun kadang sakit hati tu ada ah jugokk tgok mu dua -,-
Woi IF, kalu mu betol-betol nok ke ye, betol-betol sayang ke ye, mu rebut ah ye. Pah mu dpat mu jgan tinggal bodo plok. Mu jgan wat ke dia mcam mu wat ke aku ea. Okayy idiot? :'D
Hati aku mmg a sakit tgok mu rapat ngak nge puan tu o. Mmg aku dok nafi a. Aku jealous -.- Tp aku dok nangis mane trek nim. Aku dok ahu bakpe. Air mata aku dok kuo mane kali nie. Tp air mate dok kuo pun hati aku sakit macang --'
Kadang bila nok tido o, aku teringat ke mu okmo. Kejut dari tido aku tringat ke mu gok. Rohok rohok kalu dan sayang ke org hok dok sayang kita ea. Ork ? Hm ._.


Aku dok maroh sangat ke mu. Aku tahu nie ujian dari Allah. Aku kena sabor wlaupun hati aku sakit tare mane pun. Ada hikmah disebalik semua nie. Bila mu tinggal aku, diri aku jadi semakin dekat dgan Allah. Ingat okmo ke Allah. Tapi bila aku ngoh-ngoh bahagia ngan mu, aku payoh nok ingat ke Allah. Ada hikmah dia. Aku baru sedor bakpe tuhan uji okmo aku lame nie. Aku tahu tuhan takkan uji hamba dia kalu hamba dia o dokleh nok tempuh ujian o. Tuhan sayang aku, sebab tu aku diuji. Mekaseh a awok sbab awk wat saye sedor dan dekatkan diri dengan Allah :')


Demi dia hok comeyy yang awok sayang ngak o, saye undur diri. Muke comey dokleh g mane gok kalu jenis layan ramai laki. Aku kabo gtu bukan sebab aku deki, tp knyataan. Kalu dan mu sayang ye, pahtu mu tgok ye layan laki lain mmg confirm mu jeles. Aku tahu ngak mu gane. Mu ingat puan tu nok ikut mu aa kalu mu maroh ye layan laki lain? Dok, aku tahu puan tu takkan mudoh dgor cakap mu. Aku kenal dia puan jenis nape sbb aku pun puan. Mu kenan ke ye sebab ye lawo ork? Mesti mu ingat ye suka mu gok ork? Hahaha klakorrrrr. Ye mmg jenis gtu idiot ehh. Sume laki ye layan. Kbye. ef-you-si-kayy means F-U-C-K untuk yuuuuu