I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

2012 is the bad year -,-
Thursday 5 January 2012 | She : HawaIkhwan | 0 Poke[s] Me

Start sekoloh hari ahad o mood aku dok molek orh. Macam pig jea aku rase -.- Sapa ke hari ni mood aku dok molek. Duk sekoloh boleh ah nok lupa dia, tp balik dumoh pale otak mikir tah ke ye okmo. Macam bodo je ingat ke org hok dok ingat kita nie ork? -,- Nie susoh eh kalu dang sayang ke org hok dok panda nok hargai kita. Sakit hati aku wajik pong. Sakit hati aku ea mcam ditusuk duri sembilu je hoo :'D

Aku nyesal bak ah kenal dia. Dia wat saloh aku abih sabor. Tp bila gliran aku wat saloh melenting lalu. Jantan mnde ahu. Aku tunggu masa gk kadang nok sound, p gitu ah aku takut yee terase je bukan nape. Aku sayang ye etep, takmo ah ye terase ngan aku. Prinsip hidup aku senang er, biar kita sakit hati sbb prngai dia jgan dia sakit hati sbab kita. Kalu aku sakit hati tare mane pun kat yee, aku takkan tinggal dia. Tpi kalu dia skit hati siket je ngan aku, nok tinggal lalu. Aku benci jantan gini. Aku benci tobak ah ! --'

Lame nie aku senyap er mu wat nape-2 pun. Aku malas nok baloh etep ngan mu. Aku tahu, kalu aku bunyi psal prngai mu, mu suro aku cari lain lalu. Aku tegor prngai mu sbb aku nok mu brubah. Saloh ke mnde aku wat? Saloh keeeeeee? :'( Mu wehi ngat ajok putuh ork? Pahtu wat baik mula ke aku. Mende mu nok sbenornya dari aku eh?! Aku dop paham ngan mu ea bak arh.

04/01/2012 tarikh paling malang bg aku. Mu tinggal aku ork? Mu tinggal kes nape? Dok logik lgsg alasan mu ork? Aku tahu sejak 2,3 hari o memang mu dok sayang dh aku. Aku tahu ngat a prangai mu. Aku kenal mu lama orh. Mu maroh benci sayang suka sakit hati tekan , aku tahu lake cara mu. Masok orh ngan prngai mu. Gnie a, aku dok mintok mu sayang aku. Tp kalu mu dok sayang aku doh, mu kabo molek. Mu mintok molek nok putuh ngan aku. InsyaAllah aku terima.

Aku tahu mu layan rmai dh puan dlam fb o, aku tahu aku tahu wlaupun aku dok nmpok. Janji tinggal janji. Nie a org laki, janji manis mulot je. Sumpah manis mulut jea. Janji sumpah sngat, tp buatnya tidok. Bodo ngak ah. Hor ah aku ea hudoh, pendek dok sempurna. Nok banding ngan puan lam fb o jauh beza a comey ye ngan aku. Kalu aku tahu kita gnie, aku takkan time dh mu mase aku ajok putuh hari isnin o. Bila aku ajok putuh mu pnda nok nangis nok itu nok ini. Tapi lening tgok ah gane. Eee ntang ape ahuuuu !

Start pda nie aku nok lupa mu. InsyaAllah aku kuat utk semua nie. Kdang aku mikir gok mcam nok mati er. Harap ngak bia lori besor langgor aku pah mati atats jalan tuu lalu. Harap ngak gtu tp kdang dok baik. Aku diuji sebab tuhan sayang aku. Aku tahu aku bole tabah sbb tuhan takkan wie ujian ke hambanya kalu hambanya o dok mampu. Aku harap tuhan balas atas perbuatan mu o. Kjahatan mesti ada balasan, amin. Aku harap ngak ea ! Ho cerita aku pnjang ary nie eh. Nok luoh lake mende hok ada dlam aty ea. Bye !

Woi AS, mekaseh ah bab ada same ngan aku time aku ada masaloh gnie ea. Sayang mu :*