I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

GUYS, PLEASE READ :)
Saturday 10 December 2011 | She : HawaIkhwan | 0 Poke[s] Me
OH MY GOD .__.
Kejap! Awak baik hati kan sayang?
Tolong saya boleh? Klau tolong dpat pahala. Hihi thanks kay :)
1 - KLIK SINI !
2 - TEKAN SINI !

Hey! Sorry lame tak update. Malas! :D
Hm tadi tengah-tengah boring usha lah status-status dkt Fb, terjumpa plak satu status dekat page apa ntah.
Best lah ayat dia. Kena je dgn lelaki yg kaki curang dan kaki tak pndai mnghargai kaum wanita!

Nie ayat yg aku jumpa,

Perempuan tu bukan TISU untuk kau , dah sedap lap hingus then buang
Perempuan tu bukan BAJU untuk kau , setiap minggu nak tukar yang baru
Perempuan tu bukan PATUNG untuk kau , dah couple buat bodoh je
Perempuan tu bukan KELAB PELACUR untuk kau , dah puas main blah
Perempuan tu bukan ROKOK untuk kau , dah isap then habis pijak
Perempuan tu bukan TV untuk kau , hanya sekadar untuk hiburkan kau .



Lelaki, tolonglah jgan mainkan perasaan prempuan. 
Aku sekali kena, serik sampai mati tahu!
Apa kau igt hati ppuan keras  mcam hati kau?
Tak! Hati ppuan lembut sgt. Senang terhiris.


Kalau kau sorg laki yg gentlemen, kau pham mcm mna hati ppuan :)
Ppuan bukan mainan. Ppuan mnusia mcam lelaki jgakk.
Untuk lelaki, please jgn buat ppuan mnangis. Nanti kena hukum! Tak caye?


"Setitik air mata perempuan jatuh kerana lelaki yg disayanginya, lelaki itu akan disebat dgn tulang rusuk perempuan sebanyak 100x di akhirat kelak" 

Haa kau nak kena sebat 100x? Aku pun baru tahu hal nie semalam.
Lepas nie aku taknak nangis dah. nanti tak pasal-pasal DIA kena sebat :D
Youu, jgan buat saya nangis lagi keyh! <3

#sorry lah kalau merapu. takde mood sbenarnya :(