I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

COOL BABE. TAK PERLU MAKI-MAKI.
Monday 12 December 2011 | She : HawaIkhwan | 0 Poke[s] Me

Macam biasa. Tolong dulu kay :*
okay dah habis. tuu je yg perlu awak tolong saya :P

Kenal tak girl atas tuu? Semua dah kenal kan? Budak nie famous sejak duamenjak nie.
Alaa, korang ada dengar tak yang pasal twitter dia tuu?
Yg dia kutuk-kutuk agama Islam and mengata org Malaysia tuu :@

Hm, kalau baca memang lah sakit hati.
Semua bende yg dia tweet semua kutuk Islam.
Budak nie asal Indonesia. Aku rasa gambar dia tuu FAKE .___.

Yea memang benda dia buat tuu salah sbb mempersendakan agama kita.
Tpi kita sebagai umat Islam, tak perlu maki-maki dia, sumpah seranah dekat dia.
Mungkin kita perlu bg nasihat dekat dia. 

Tak perlu nak maki-maki. Bia Allah jea membalas atas kesalahan dia tuu.
Kalau yee pun kita nak mempertahankan agama, kita kena lah cakap elok-elok.
Tak guna kita nak maki-maki dia. Tak pasal-pasal kita plak yg dapat dosa kering.

Aku bukan sokong benda dia buat tuu. Tpi kita umat Islam, ada tata tertib, ada adab.
Allah tak suka kita maki-maki org wlpn dia bukan seagama dgn kita.
Kita boleh cakap baik-baik dgn dia kan. 
Kalau dah kita bg nasihat, ckap elok-elok dgn dia then dia taknak ikut jgak, bia dia lah.
Tak perlu maki-maki okay sayangg?

Orang dah sesat, kita nak buat mcamane dah. Kita just berdoa jea dekat dia supaya dia insaf dan berubah.
Aku pun confius samada dia Islam atau sebaliknya. Sebab aku ada baca tweet dia, dia ckap ayah dia pernah pergi Makkah. So? -,-
Wallahualam, hanya Allah jee tahu.

Mungkin dia nie CAPUB aka CARI PUBLISITI .__.