I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

BYE 2011, HELLO 2012 :')
Saturday 31 December 2011 | She : HawaIkhwan | 0 Poke[s] Me

Hey handsome hey pretty :')
Pejam celik pejam celik dah 2012 dah kan? Kejap jee masa berlalu. Tahun nie aku dah jadi Spm candidate. Takut wooo. Sbb aku tahu aku bodoh lah aku takut, haha . Kalau aku cerdik, aku tak takut ah plak na spm ke apa ke kan? :D 


Tahun 2012 takde azam oh i mean azam last year bwak ke this year sbb azam last year tak tercapai, haha. InsyaAllah laa azam tahun nie tercapai, aminnn. Harapan aku tahun 2012 nie tak bnyak, ciput jea :D First of course lah nak score A++ dlam spm kan? Kalau tak boleh A+ A saje pun jadi lah. Kalau sakit sngat pun, biar lah takde yg failed :'/ Hopefully lah.


Lepas tuuuu, sempena dah masuk tahun baru nie aku berharap sangat sangat sangat yg dia ubah prngai dia ke arah yg lebih elok. Oh dia memang dah bnyak sngat brubah skarang. Sedih !! :'( Serious aku sndiri pun tak faham. Apa salah aku pun taktahu :( Aku rindukan dia yg dulu. Mmg berharap sngat sngat yg dia berubah menjadi ikhwanfahmi yg aku mula-mula kenal dulu. Aminnn.


Actually aku tak bersedia lagi nak masuk form5 dan mnduduki spm. Serious mmg tak bersedia langsung. Kalau lah dunia nie boleh diundurkan masanya, akan ku undurkan ia Haha. Kalau fikir-fikir balik mmg ah best masuk form5. Yelah kan, form5 tahun akhir perskolahan. Tpi, hmmm tuu lah. Kena bjumpa dgn spm duluuu. Nie yg tak suka nie ! :/


Hm, semoga tahun 2012 lebih baik drp 2011. Guys, doakan aku success dlam spm nanti kay and tlg doakan aku jugak spaya tak bnyak nangis sorang-sorang tahun 2012 nie, haha. Eh nak tahu tak? Korang mesti happy-happy kan bila masuk tahun baru. Tapi aku tak. Awal-awal masuk tahun baru dah menangis sorang diri :D Awal tahun dah nangis, tengah dgn akhir tahun nanti mahu nangis kua air mata darah kot, haha. K dah byeee. Iloveyouu IF