I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

Hoi Hoi ;>
Tuesday, 29 November 2011 | She : HawaIkhwan | 0 Poke[s] Me
Anyone know him? Haha ofcourse lah kenal kan. Pemes semenjak due menjak nie. 
Semua org dah mcam tergila-2 kan dia tpi aku tak. 
Aku tetap tergila-2 kan husband aku, haha LOL. 
Ehem kpd laki saye, saye letak gambar laki nie bukan sbb saye minat dia, tp sbb saje jeeee :D 
Sebab ramai sgt ckap psal dia, so saye pun nak jugakkk, haha ;)
Nazmi Faiz nie bukan hensem sgt pun. Hensem laki aku lagiii HAHA ;p


Hm, lame gila kot kite tak online kan? Wifi umah kite abang kite tak bayar :/
Lappy kite plak xbole nak gunakan wifi umah org lain.
Nasib baik lah husband kite baik hati kasi kite pinjam lappy dia.
Hihi thanks awakkk. Nanti lepas sebulan kite pulangkan balik lap awak k, hihi ;p


Dahhhhh ape lagi nak cite ekk -'-
Erm, kite dgn si dia okey je, hihi
Bahagia macam biyase even asyik gadoh jee -,-
Tapi still bahagia, heeee


Dah lah, ckap psal buah hati nie nanty ade yg meluat pulak kan :D
Okey dah nak pegi bergayud dgn buncit kite kejap, hoho
Bubye everybody :*