I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

Contest Saya Minat Angry Birds Kerana ...
Saturday 1 October 2011 | She : HawaIkhwan | 2 Poke[s] Me


Saya join contest! hehe. Sejak bile aku minat join-2 contest ni tah bile tah :D Da tergerak hati nk join, nk buat canne kan? Saje jee suke-2 join ^_^ Ehemm, lagipun aku nak join sgt-2 sbb dia berkaitan dgn ANGRY BIRD si burung comel ;) Aku suka burung nie! :D Sape-2 rase mcam nk join contest nie, pegi blog >ini< ok? Hadiah dia pun best wokkk. Tak mnyesal join! Tgok laa syarat-2 dia dkat situ k? :)

Okey, lets start guys :) Dlam syarat-2 contest tuu dia suro story-2 bout knape saya minat si burung tuu. Ok bnyak sbb kot smpai tak terkira! :D Haih membebel jee aku dari tdi kan --'

FIRST, aku baru jee kenal bende alah nie. First aku tgk anak sedare aku main dlam iphone akak aku. Mula-2 mmg aku tak tahu pe bende laa yg bdk tuu duk main dgn mlut bsing nyee. Sampai tension kot aku. One day, aku usha laa anak sedare aku tuu main ape. Tgk-2 burung. Burung? Game burung? Sumpah aku tak tahu mase tuu. Tp lame-2 aku pun mcm teringin lah kan nk test siket main :D Alaa jeles jgk kan tgk anak sedare aku main, tp aku tak pandai. Erkkk :3 #kantoikunodarianaksedare


SECOND, aku search laa dkat internet. Nak tgok siket rupa nyee. Dan ternyata ia sngat comel! Mcam aku #kperasanlebih--' Aku suka angry bird colour merah. Dia comel, sweet, manis, hensem, kachak dan swaktu dgn nyee lah :D Bila dah kenal, mcam-2 lah terfikir kan. Nak baju angry bird laa, nak itu nak ini. Semua berkaitan dgn burung tuu. Saje nk habis kan duit ayah akuu :D

atotototo tomel jeee :*


THIRD, aku tgk abg aku plk usha game tuu. Mmg jeles lah kan sbb dlam lappy aku xde game tuu! Demyu abang! :D Aku nak mintak dgn dia, segan pulekkkk. Cececeyy shy-2 meow pulek aku nie, haha.  Perghhhh! 1st time main aku terer okeyy! Sbb senang, haha. Tpi lame-2 jd mcam, errrr susah gila kot! Pernah jgk laa aku fedup main game dia tuuuuuu. Sbb kan, si menatang hijau tuu mnyakitkan hati aku sngat! Dah laa bunyi nye mcm hikhokhikhok tuu. Burok kau tahu! :D Tp lame-2 stelah berusaha gigih, aku pun terer. Cewah! Haha. Game dia best, and aku suka sbb mencabar minda. Bagus utk otak kite berfikir. Wlaupun dia game, tp dia bnyak mmbantu otak kite untuk berfungsi dan berfikir smbil beriadah #beriadah?hm abaikan :D

FOURTH, hari tuu aku pegi giant kan. Tetiba aku tjumpa satu kedai tuu ade baju angry bird. Terlampau minat dkat bnde alah tuu, smpai smua baju mcam aku nak beli jee :D Semua nye lawa! Sbb tuu aku suka. Tp yg paling aku suka merah. Sbb dia nmpak mcm ayu gitu kennn :D and start pd hari tuu, dia lah burung yg pling aku suka smpai sekarang ^_^ ILOVEYOUU ANGRY BIRD <3

ehem, tuu gmbar kite dgn baby AB <3
Awak, kitew tag awak k? Sys Zieyra and Sys Hanah :)