I Got My Love in Rainy Day ♥ +Follow me or go Home ?
Love αnd Rαin ♥

Sial punye F !
Wednesday, 28 September 2011 | She : HawaIkhwan | 0 Poke[s] Me
Kau sorg betina yg sial kau tahu? Aku takde kcau hdup kau pun weh. Yg kau sibok-2 nk ambik tahu psal aku nape! Aku mmg benci kau ppuan. Ade hati kau nk psah kan aku dgn pakwe aku kan? Ape kau igt kau tuhan nk psah-2 kan org? Bodoh! Pakwe aku jgak yg kau nk kan? Rmai lgy lha weyh laki lain. Pegi lha kjar laki lain. Mcm ah atas dunia ni pakwe aku je ade. Kau mmg bangang lha weyh! Kau budak yg xpndai nk hormat org. Mak bpak kau tak ajar hormat org ea? Ohh kesian. Ptot lha tersngt krg ajar prngai kau dgn org yg lebih bsar dri kau kan? Aku FUCK kau weh! Aku benci kau smpai mati! Even kau mati skalipon, jgn hrap aku nk maafkan kau. Kau jgn smpai aku blas dkt kau ea. Jgn smpai pakwe kau aku rembat nty! Kau igt aku diam aku takut dgn kau? Eh aku diam sbb aku mls nk lyan bdk hingusan mcm kau nea! Buang mase ah aku lyn prngai kau yg tak matured tu babi! Kau igt kau lawa sgt kee? Eeyuwww, please lha! Dah lha itam, bajet plk tuu. Gy mati lah weh. Kau idup pun buat ssh kan idup org jee. Mati lgy bgus kot. Hm insaf-2 lah ekk. Ok bye PEREMPUAN SUNDAL :*